sâmbătă, 7 septembrie 2013

Dacă... (2)


dacă aș fi fost mut
n-aș mai fi făcut din cuvânt azimut
(poate doar nu-ncetam din gemut)
dar nu întrebam pe nimeni despre absolut
acceptam relativul de la bun început
în ce-am auzit și-n ce am văzut

dacă m-aș fi născut orb
culoarea nu mi-ar mai fi fost sorb
doar cu negrul aș fi fost de acord
orizontul nu mă mai chema peste bord
nu căutam în mai toate racord
și nici lumina nu-ncercam s-o deznod

dacă aș fi fost fără auz
n-aș mai fi fost așa de confuz
zgomotul nu-l mai percepeam ca abuz
surdina nu-mi mai era implacabil taluz 
poate-aș fi fost fără chef și ursuz

dar eu nesățios am vorbit 
peste tot am privit și-auzit
n-aș fi fost cu-adevărat împlinit
de n-aș fi avut și atât de iubit
chiar nevăzut și neauzit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg