joi, 5 decembrie 2013

Fantezie de Moș Nicolae


A venit Moş Nicolae chiar acum la noi acasă
şi, cu sufletul la gură, ţi-a lăsat un dar pe masă.
Mi-a zis că este pentru tine, că-i pare rău, dar se grăbeşte,
să ţi-l dau cu-o sărutare sau cum vreau, că nu-l priveşte.

Ca să-ţi dau daru’ acesta, pe care intens tu ţi-l doreşti,
să inventăm un joc subtil, să pară totul ca-n poveşti:
eu o să fac semi-ntuneric, am să pun o melodie
şi-am să privesc dintr-un fotoliu un dans al tău, o fantezie.

Încet de tot să-ţi scoţi pantofii - în ei eu îţi voi pune darul -,
apoi să-ţi laşi încet fustiţa - că-mi incomodează harul -,
vei arunca pe rând taiorul, bluza şi-n sfârşit bikinii,
ca să-ţi admir din nou statura, să te văd mişcându-ţi nurii.

Mai vreau, pentru al meu serviciu, înc-un hatâr să-mi împlineşti:
să râzi când joci, să-ţi undui părul atunci când galeş mă priveşti,
să uiţi de tine fericită, iar când braţele-ţi desfaci
să-mi minţi şoptit că-n clipa-ceea numai pe mine tu mă placi.

Când va veni Moş Nicolae la anul ca să te-ntâlnească
o să-i preiau din nou cadoul spunându-i că nu eşti pe-acasă;
n-o să-l mai las să-mi mulţumească pentru serviciul ce i-l fac…
dar o să-mi râd ascuns în barbă gândindu-mă să-ţi fiu pe plac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg