vineri, 20 decembrie 2013

Neliniști


flote de-amintiri îmi asediază țărmul
și-așa surpat de timpul ce-a tot lovit în valuri
așteptam mareea în larg să-mi poarte rugul
fulger să-l aprindă departe de-orice maluri

îndoieli și temeri mă tot țintesc în ziduri
potop din arbaleta vieții ce m-a exilat
răni recidivează și-mi supurează gânduri
ce-n vremi trecute-n mine le-am scindat

mă simt ruptură a unor stânci din mituri
căzut din piscuri încoronate-n zare
recidivând sfârșitul altor începuturi
dizolvând uscatul într-un adânc de mare 

așteptam mareea în larg să îmi poarte rugul
fulger să-l aprindă departe de-orice maluri
dar flote de-amintiri îmi asediază țărmul
și-așa surpat de timpul ce-a tot lovit în valuri

Un comentariu:

  1. Suna atat de ,,firesc'' ...dupa Baudelaire. :)

    ''asteptam mareea in larg sa-mi poarte rugul
    ................................................................
    si-asa surpat de timpul ce-a tot lovit in valuri.''

    RăspundețiȘtergere

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg