luni, 10 februarie 2014

Amintiri despre o altă planetă


da, în vremea aceea roboții nu se inventaseră
oamenii trăiau cursiv
fără mișcări sacadate sau bruște
nopțile nu erau zile
iar zilele erau zile nu nopți
timp era suficient pentru toată lumea
nu era nevoie să cerșești sau să împrumuți de la alții
pereții aveau tablouri statice
fără leduri incorporate
iubiții nu se sărutau în public pentru că nu era frigul ăsta
și nu existau artificii de nici un fel

era înainte ca planeta copilăriei mele să se autodistrugă
obligându-mă să mă transfer pe o alta
sobră
robotizată
iluminată artificial
minată de griji cu efect întârziat
greu de dezamorsat

azi am călcat pe o astfel de mină
ultima din generație
care mi-a trezit amintiri despre planeta pe care am părăsit-o demult
cu cei doi stâlpi înfipți la intrarea și ieșirea din ea
părinții
și de care mi se face dor tocmai când voi sări în aer

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg