duminică, 16 februarie 2014

Analiză matematică (2)


algoritm de spațiu și de timp
trăirea mea se scurge asimptotic
pe sinusoida unui carusel fragil
în ocean de gânduri vălurind oniric

orbite-n contrasens îmi trag și îmi împing
prezentul mobilat cu toate și nimic
alternativ mă sting și mă aprind
în semnale morse către infinit 

cărei ecuații îi sunt necunoscută
integrat mereu și derivat parțial
când mulțimi neomogene mă inundă
în vid mă oglindesc stingher și singular

zero e-un abis cu farmec centripet
în jurul lui rotirea-i de forma unui ștreang
dar îmi rețin căderea cu centrifug efect
două infinituri care mă distrag

aleatorie tragere la sorți în jocul ăsta de ruletă
mă întreb retoric dacă am noroc
și cât mi-e de probabil rostul pe planetă
soluție absurdă a acestui loc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg