miercuri, 5 martie 2014

Inima îmi bate sufletul în poartă

                                                                                                                                                  Oleg Shuplyak
îmi exfoliază timpul alte anotimpuri:
mă întâmpină în fiecare dimineață
îmi dă cafeaua aburind de gânduri 
și-mi amintește-n șoaptă de creanță

am un contract cu timpul ca Diavolul cu Faust:
de voi ajunge vremea să-mi fie dor de mine
să-mi cedez lui trupul pentru holocaust
iar sufletu-mi rămână lipsit de nopți și zile

și iată inima îmi bate sufletul în poartă:
e gata să se frângă ca-n dor să mă întoarcă
în a copilăriei deja cam ștearsă hartă
pe lacul cu legenda ce mi-o credeam uitată

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg