luni, 24 martie 2014

Mulțumiri „CIOBURI DE GÂND” și DIANA ZLATAN


Diana Zlatan: „Era 30 noiembrie 2012, când am inundat cu sincere comentarii poemul genial al poetului drag Ciupercescu Mihail și am înțeles că e timpul revenirii pentru totdeauna la poezie, ca în câteva luni să părăsesc instituția dragă Compania Teleradio Moldova, la care am muncit 15 ani... Mulțumesc, bunul nostru Mihail Ciupercescu, pentru curajul primit atunci! (Comentariile s-au păstrat! Le recitesc lăcrimând...)”

CÂND NU AVEAM NIMIC DE PIERDUT
Mihail Ciupercescu  

a fost o vreme în care
nu eram al lumii
lumea nu era a mea
eu eram totul
totul eram eu

pe tine te intuiam
te desenam
te căutam
te așteptam

mai apoi m-am dovedit a fi al lumii
lumea a devenit a mea
tu te-ai întrupat

mi-e dor de vremea când nu aveam nimic de pierdut

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu