vineri, 3 octombrie 2014

Abis


am pierdut începutul
voi pierde sfârșitul
în vârtej vicios de clepsidră
în barca prezentului vâslesc resemnat
prin valuri cu sete de hidră 

voi pierde sfârșitul
am pierdut începutul
în labirint sălbatic de junglă 
în opinci de prezent pășesc abătut
pe liane ce vor să m-ajungă

am pierdut la zaruri
am pierdut la ruleta
într-o arenă cu cupolă din nori
fără scut, fără spadă și șansă
m-agățam de răsăritul din zori

m-au trecut anotimpuri
am trecut anotimpuri
în roiuri de-atomi din zile și nopți
îmbrăcat în temeri, în iubiri și speranțe
mi s-au închis în urmă deschisele porți

urme năpădite de nimic și-ntâmplare
se șterg, se uită, se pierd 
sporesc în convexe oglinzi separate
dune de strigăte mute-n deșert
bruind busole de oracole sparte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg