sâmbătă, 25 octombrie 2014

În malurile toamnei


mă strâng la pieptul meu
mă strâng în brațe
pe propriile-mi picioare mă așez
umbra de frig în așteptare
în malurile toamnei s-o-ncrustez

ca un catarg stingher ieșit din valuri surde
pe umeri aștepta-voi păsări să-și ostoiască zborul
mușchi verzui vor crește în nordul de niciunde
bând însetați din timpul ce-și deapănă izvorul

ploi de uitări vor curge șiroaie de luciri
conturu-mi se va șterge șlefuit de vânt
mi-or traversa movila  noi albii de-amintiri
și razele de la soare când întâlnesc pământ

ape vânturi ploi să taie-adânc în mine
în chipurile toamnei să mă deseneze
iarna să-mi înghețe sângele în vine
iar primăvara-n sine să mă re-creeze

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg