duminică, 6 decembrie 2015

Premieră


când mi s-a ridicat în premieră cortina simțurilor deasupra sentimentelor
sufletul meu a avut un asemenea trac 
încât s-a ascuns atât de bine 
că nici un medic nu a reușit să-l localizeze
deși l-au căutat prin toate organele interne
cu deosebire în creier și în inimă

în actul al doilea a reușit să ofere un incredibil spectacol de pantomimă
interpretând din propria-i umbră
cu toată pasiunea de care era în stare
un monolog dramatic
însă nici un cuvânt din cele clamate nu a fost în stare să se facă auzit

în actul trei am simțit că este epuizat
i se vedea cerul incert implorând norii
adierea i se mai auzea plăpând 
tot mai departe
și am lăsat înainte de vreme cortina simțurilor peste el
l-am urmărit cum se duce în culise singur 
conștient că lumea toată îl va uita curând

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg