duminică, 6 decembrie 2015

Conștiință de adânc


ca o revelație
conștiința de adânc nemărginit a timpului
mi se pune adesea ca un cârcel în minte
întrevăd șuvoaie de curenți
ce mă străbat sau pe care îi străbat
curenți de trecut personal
de trecut istoric
prezent multiplu
al meu
al lumii
al faunei
al geografiei
al universului
al fizicii și chimiei
cu plauri plutind rătăcit
de filosofie
de științe
de religie
văd uneori încercări matematice și abstractizări
certitudini asediate de îndoieli
speranțe
vise
viitor 
nori de sentimente mișcați de vânturi
străbătuți de lumini
aud
cântece
zgomote
tăceri
simt temperatura anotimpurilor
trăiesc în moarte și mor în viață
mă lepăd în uitare
mă regăsesc în amintire
niciodată singur și mereu singur
mereu mărginit
nicicând finit
ca o revelație
conștiința de adânc nemărginit 
mi se pune ca un cârcel în minte
pe moarte și pe viață

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg