sâmbătă, 13 august 2016

Ea e încă și încă


La capătul beznei ochilor ei
Clipesc faze scurte și lungi de scântei
Umbra-i rece e parfum ce dansează
Languros ori sălbatic mă orbitează
În farmec mereu mă descântă
Și nu-i doar atât, ea e încă și încă

Nu spune nimic, deși vorbește-n neștire
Toate la ea par a fi amintire
Îmi deschide în gând universul întreg
Mă amăgește, mă prefac c-o-nțeleg
În aerul tare din vârful de stâncă 
Și nu-i doar atât, ea e încă și încă

De bună voie în lanțuri mă pun 
Mă-nchid în zâmbetul ce n-are cusur
Aștept demult să mă iubească și ea 
De-aceea aș duce-o altundeva
Aș face orice, oricând și oriunde
Sperând că vreodată îmi va răspunde
Din taina ei ca o apă adâncă
Și nu-i doar atât, ea e încă și încă

Îi simt mângâierea trecând efemer
Mâinile înălțate a ploaie spre cer
Umbre lungi în stil venețian
Să mi le scot din minte e în zadar
Când îmi trec suave pe lângă
Și nu-i doar atât, ea e încă și încă
Și încă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg