duminică, 14 august 2016

Refren de toamnă

După o idee de Charles Baudelaire

Katia Chausheva Photography
Submersibil în adâncul toamnei mi-am făcut 
adio mări fierbinți cu lumini de vară 
Norii cad pe rând și sunt de netrecut 
prin gratiile de ploi ce-i înconjoară

În suflet toamna e cu iarna perete în perete 
anticipând crivățul pe albu-mi cadaveric 
Soarele polar mușcând din carne cu sete 
inima îmi trece prin chinul ezoteric

Nu deslușesc nimic din scrisul de pe sticla gheții
soclul de cunoașteri mi se îneacă-n gânduri
Din înalt se surpă cețoasa turlă a minții 
lovită cu berbeci neostoiți de vânturi

Afară este toamnă iarnă grea în mine
Două cavouri de-anotimpuri separate 
Vara-n subteran se face amintire 
Eu sunt catafalcul atâtor clipe moarte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg