duminică, 14 august 2016

Pașii

După o idee de Paul Valéry
Imaginea via Rain and Happy days

Pașii - pe liniștea mării călcând sideral -
atenți să nu iște din adâncuri furtună
să nu se-mpiedice în praguri de val
îmi șterg toată trecerea-n urmă. 

Prin ape murdare, sub ceruri splendoare, 
pașii nu au cărări de ales!
Doamne!... Călăuzește picioarele goale, 
arată-le calea cât sunt încă-n mers!

Dacă-mi deschizi printre plauri alei
de gânduri limpezi care setea să-mi stingă,
și dacă fruntea mi-o săruți cu idei 
care în inimă direct să m-atingă,

Pașii-mi vor urma doar drumul spre Tine
nemai rătăcind între-a fi și-a nu fi
inima nu-mi va mai bate când nopți și când zile,
ți-o voi așterne spre a Te iubi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg