joi, 11 ianuarie 2018

Clipe de sânge

„Ieșise-n calea sufletului meu aiurea, din trotoare, 
Dumnezeu, dar nu l-am cunoscut” - Nichita Stănescu
Pictor Zdzislaw Beksinski

m-am surprins asupra faptului de-a fi
un flagrant delict îndelung așteptat
nebulos după norii nevoii de-a ști
cum din tezaur s-aleg un timp întrupat

mi-am auzit bătăile inimii-n toacă
partajând ca un ceas fără limbi timpul în clipe
mi-am simțit zilele și nopțile leoarcă
cum în piept se topesc și-încep să se surpe

m-am văzut încordat în orchestra tăcerii
un semn așteptând să-ncep să vibrez
a gură de toamnă peste buzele verii
a fructe ce-și poartă viitorul în miez

doamne niciodată nu am mai fost
atât de aproape încât să pot înțelege
că în mine tainic ai pus adăpost
unui suflet depănând clipe de sânge

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg