vineri, 4 ianuarie 2019

Interpretări


Lampadarele cerului clipesc tot mai rar înainte de a se stinge
semn că am mai traversat o noapte 
discret
astfel încât să nu ațintesc toți ochii stelelor spre mine
și să mă trezesc cu trac în culisele nopții
apoi împins în scena universului
fără să știu în ce piesă mă aflu
ce rol mi s-a atribuit
care trebuie să-mi fie replicile
mișcările scenice
mimica
dacă e o farsă
o dramă
un vodevil
dacă sunt marionată sau păpușar
dacă voi purta măști
sau dacă voi schimba lentile de contact

Dar iată că mai trece o noapte
o noapte pe care o voi lasa iar în uitare
numai frânturi din ea
ori din cele anterioare
fleșuri în timpanul și pe retina memoriei viitoare
ori pe gustul și mirosul pădurilor de conifere
în rest va fi lumina altei zile prin care va trebui să străbat
orbit
fără să-i știu cărările
nici direcțiile
doar destinația
o altă noapte despre care mă voi întreba dacă a mai fost
sau va trebui să improvizez pentru a ieși la lumină

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg