marți, 29 ianuarie 2019

Medievală


Castelul Bathory din Simleu Silvaniei
O, prea frumoasa mea castelană,
sunt pe ruinele castelului tău.
Sub care din pietrele acestei înserări liniștite
dormi neștiută a timpului hău?

Eu știu că moartea nu are ani
 în medievale arcade și raze de lună 
care-n vise de mătase și-n cald te-adormeau...
Respiră-mi totuși o adiere, sau roua de frunte mi-adună.

Peste flori și iarbă izvorând din căzutele pietre, 
pașii mei îți caută picioarele cu mersul regesc
și umbrele zvelte lăsate seară de seară
pe zidurile care acum te umbresc.

Reflectoarele din secolul nostru
săgeți de lumini trimit prin salba albastră de ceață.
Eu la-ntâmplare urc și cobor ale mitului scări.
Arată-te dară, să facem schimb de moarte și viață 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg