miercuri, 10 aprilie 2019

Tentativă biodezică

eul mi-e învelit ermetic
în componente anatomice stratificate 
crescute temporal într-o memorie aproximativă
care nu mă poate identifica deplin
oricâte instrumente raționale
criterii afective și valențe imaginative
 îi pun la dispoziție

nu mai rețin când mi-am dat seama că exist
dar cam din acea vreme am început să mă consult
cutreierând biblioteci
arhive
cabinete medicale
interogând doctori 
filosofi 
poeți
astrologi și preoți
psihologi și psihiatri
fizicieni și metafizicieni
mediumuri

am aflat multe
însă toate mi-au cofirmat că
sufletul e învelit ermetic
în componente anatomice stratificate 
crescute temporal într-o memorie aproximativă
că nu mă voi putea identifica deplin ca realitate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg