luni, 27 februarie 2012

Boemul


Trec așa, agale, prin pliurile vieții,
să le răsfir culoarea, sunetul și-aroma,
dar nu mai cred demult ce spune axioma
că mersul zile-i scris în ochii dimineții.

Zilele-mi încep târziu, după amiază,
cutreier solitar muzeele de artă,
apoi cu frumusețea fug, s-o facem lată,
eludând conștiința ce-mi este dată pază.

Bulevarde care fierb de mașini și lume
le travesez agale, pierdut și anonim,
dar în tot vacarmul mă scot din unanim
cu un concert de orgă ce-mi vine din genune.

Astfel îmi cheltui timpul, doar să te gândesc,
nu pot da-ncarnare ideii despre tine,
sunt prea impur s-ating imaculăți divine
și orbitez departe de cele ce iubesc.

Un comentariu:

  1. Iti iubesc poeziile!
    Ma regasesc in filozofia lor dulce-amara:
    ..."astfel imi cheltui timpul, doar sa te gandesc,
    nu pot da-ncarnare ideii despre tine,"...

    RăspundețiȘtergere

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg