marți, 12 februarie 2013

Veni-va?...


Veni-va oare timpul hărăzit,
cel în care singur voi pleca
să-mi aflu rostul tainic pripășit
undeva, acolo, altcândva?...

Clapa unui pian, arcușul de vioară
acompania-vor oare pașii mei
cu un concert senin de primăvară
topind troienele ce stau pe anii grei?...

Va dispărea orbirea ce soarele mi-a pus-o
și bezna-n care gându-mi a trăit?...
Se va-mprăștia iubirea ce-am ținut-o
doar să am iubirea celor ce-am iubit?...

Voi reînvia uitările de mine?...
Voi hoinări prin văi universale
din care să culeg întregul despre tine
chiar în lumina beznei siderale?... 

Venit-a vremea neantizării 
ș-a împământenirii celui care sunt
simt deja chemarea irizării
și-a apei ce-mi va trece peste prund...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg