duminică, 19 octombrie 2014

Scrisoare de dincolo


îți scriu despre mine cel ce-am trecut
cândva înaintea putinței de-a ne întâlni
eram ca și tine din carne și oase făcut
predispus să nu mor, dispus a iubi

pe-același țărm sub același petic de cer
priveam visător norii de timp cum se trec
făceam parte din al lumii perpetuu mister
nu simțeam înotând că-n fiece clipă mă-nec

pășeam anotimpuri zburam cu iubiri
râdeam și plângeam prin ochii avizi
strigăte, șoapte mă invadau în sclipiri
întrupate în păsări, pești, fluturi, omizi

am purtat și eu măști ornament
la carnavaluri umane de zi și de noapte
m-arătam printre toți cu mine absent
plecat din prezent atemporal de departe

am dormit în gări de-așteptare pe ceas
dar și în parcuri cu flori așternut
am deschis ș-am închis uși pe-același traseu
același și altul ca un râu vălurit de fiori

eram ca și tine din carne și oase făcut
predispus să nu mor, dispus a iubi
îți scriu despre mine cel ce-am trecut
cândva înaintea putinței de-a te întâlni

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

poezii photo 13705172_1231808203518884_1212893254_n_zpsh9xa712a.jpg